dc.contributor.author | SUCUOĞLU, HALE | |
dc.date.accessioned | 2015-11-18T11:03:57Z | NULL |
dc.date.available | 2015-11-18T11:03:57Z | NULL |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/6939 | NULL |
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.subject | Öğrenci başarısı, Academic achievement, Öğrenme Stratejileri Ölçeği, Learning Strategies Scale, Yükleme kuramı, Attribution theory, Başarı, Success, Başarısızlık, Failure, Biyoloji öğretimi, Biology teaching, İşbirlikli öğrenme, Cooperative learning, Öğrenci başarısı, Student achievement, Öğrenme yöntemleri, Learning methods | en_US |
dc.title | İşbirlikli öğrenmenin öğrencilerin yükleme, edim ve strateji kullanımları üzerindeki etkileri ve işbirlikli öğrenme gruplarındaki etkileşim örüntüleri | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Thesis | en_US |