DSpace Repository

İşbirlikli öğrenmenin öğrencilerin yükleme, edim ve strateji kullanımları üzerindeki etkileri ve işbirlikli öğrenme gruplarındaki etkileşim örüntüleri

Show simple item record

dc.contributor.author SUCUOĞLU, HALE
dc.date.accessioned 2015-11-18T11:03:57Z NULL
dc.date.available 2015-11-18T11:03:57Z NULL
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/6939 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject Öğrenci başarısı, Academic achievement, Öğrenme Stratejileri Ölçeği, Learning Strategies Scale, Yükleme kuramı, Attribution theory, Başarı, Success, Başarısızlık, Failure, Biyoloji öğretimi, Biology teaching, İşbirlikli öğrenme, Cooperative learning, Öğrenci başarısı, Student achievement, Öğrenme yöntemleri, Learning methods en_US
dc.title İşbirlikli öğrenmenin öğrencilerin yükleme, edim ve strateji kullanımları üzerindeki etkileri ve işbirlikli öğrenme gruplarındaki etkileşim örüntüleri en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account