DSpace Repository

Ortaöğretim kimya-ı programında "mol" konusundaki kavram yanılgılarının önlenmesinde aktif öğrenme yönteminin etkisi

Show simple item record

dc.contributor.author Aksu, Şebnem
dc.date.accessioned 2015-11-18T10:57:37Z NULL
dc.date.available 2015-11-18T10:57:37Z NULL
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/6805 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject Aktif öğrenme = Active learning ; Kavram yanılgısı = Misconception ; Kimya dersi = Chemistry cource ; Kimya öğretimi = Chemistry learning ; Lise öğrencileri = Highschools students ; Liseler = High schools ; Mol kavramı = Mol concept ; Ortaöğretim okulları = Secondary education schools ; Öğrenme yöntemleri = Learning methods en_US
dc.title Ortaöğretim kimya-ı programında "mol" konusundaki kavram yanılgılarının önlenmesinde aktif öğrenme yönteminin etkisi en_US
dc.title.alternative The effect of active learning method on preventing misconceptions in the subject of ?mole? in chemistry-i programme in high school en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account