dc.contributor.author |
SEMENDEROĞLU, Funda
|
|
dc.date.accessioned |
2015-11-18T10:55:28Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-11-18T10:55:28Z |
NULL |
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/6769 |
NULL |
dc.description.abstract |
Gerçek anlamayı içeren, uygulanabilen öğrenme, anlamlı öğrenme olarak adlandırılır (Taber, 2001). Anlamlı öğrenme, yeni öğrenilen bilgilerle var olan bilgilerin entegre edilerek, yeniden yapılandırılmasını gerektirir. Öte yandan 21. yüzyıl, moleküler biyoloji ve biyoteknoloji çağıdır. Bu yüzyılda, biyoteknolojideki son teknikler, moleküler biyolojiye uyarlanarak insan genomunu çözümlemeye yönelik, Viable learning which includes real learning is called meaningful learning (Taber, 2001). Meaningful learning necessitates reconstruction of information by integrating newly learned information with the existing information. On the other hand, 21st century is the age of molecular biology and biotechnology. The |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
DEÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü |
en_US |
dc.subject |
insanın Genetik Yapısı, insan Genom Projesi, Kavramsal Anlama, Algı, Kavram Yanılgıları, Biyoloji Dersine Yönelik Tutum,Genetic Structure of Human, Human Genome Project, Conceptual understanding, Perception, Misconceptions, Attitude towards Biology Lesson. |
en_US |
dc.title |
Tasarlanan yapılandırmacı bir eğitim programının lise öğrencilerinin "insanın genetik yapısı ve genom projesi" hakkındaki algıları, kavram yanılgıları ve biyoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |