DSpace Repository

Algılanan Hizmet Kalitesi ve Lojistik Regresyon Analizi ile Hizmet Tercihine Etkisinin Belirlenmesi

Show simple item record

dc.contributor.author Balcı, Baki Rıza
dc.date.accessioned 2015-10-28T11:53:21Z NULL
dc.date.available 2015-10-28T11:53:21Z NULL
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/5658 NULL
dc.description.abstract Makalenin amacı Yalın Düşünce ve Muhasebe arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Yalın Düşünce muhasebeye uygulandığında ne tür raporlar üretildiği ayrıntılı olarak anlatılmaktadır. Şirket yalınlaşmalarında yaşanan başarısızlıklarda yalın dönüşüme ayak uyduramayan ve geleneksel kalan muhasebenin de payı bulunduğu belirlenmiştir. Makale, yalın dönüşümü gerçekleştirmek isteyen işletmelerin, yalın dönüşüme uygun raporları üretmeleri gerektiğini vurgulanmaktadır. Bu raporların neler olduğu açıklanmaktadır. Konuyla ilgili yazın taraması yapılmış olup, yalınlaşmaya çalışan ve bu çabada başarılı olmak isteyen Türk işletmeleri için rapor örnekleri sunulmuştur. The aim of this article is to introduce the relationship between Lean Thinking and Accounting. It is explained in detail the kinds of reports generated when Lean Thinking implemented in accounting. It is identified that accounting, which could not keep pace with Lean Transformation and remain traditional, shares the failures of companies, who went Lean. This article emphasize that the companies that want to transform themselves into Lean, have to generate proper reports that suit Lean transformation. The types of reports are explained. Literature was scanned and some sample reports are submitted to the Turkish companies that want to go Lean and successful in their Lean efforts. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US
dc.subject Yalın, Yalın Düşünce, Yalın Üretim, Muhasebe Jel Sınıflandırması: M41 Lean, Lean Thinking, Lean Manufactring, Accounting JEL Classification: M41u en_US
dc.title Algılanan Hizmet Kalitesi ve Lojistik Regresyon Analizi ile Hizmet Tercihine Etkisinin Belirlenmesi en_US
dc.title.alternative LEAN THINKING AND ACCOUNTING en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account