DSpace Repository

Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Ölçeği ile Değerlendirilmesi: Elazığ'daki Hastaneler Üzerinde Bir Çalışma

Show simple item record

dc.contributor.author RAHMAN, Süheyla
dc.contributor.author ERDEM, Ramazan
dc.contributor.author DEVEBAKAN, NEVZAT
dc.date.accessioned 2015-10-28T11:41:15Z NULL
dc.date.available 2015-10-28T11:41:15Z NULL
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/5485 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü en_US
dc.subject Service Quality, Hospitals, SERVQUAL Hizmet kalitesi, Hastaneler, SERVQUAL en_US
dc.title Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Ölçeği ile Değerlendirilmesi: Elazığ'daki Hastaneler Üzerinde Bir Çalışma en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account