dc.contributor.author |
Esmer, Gülsüm Tütüncü
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-28T11:24:57Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-28T11:24:57Z |
NULL |
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/5369 |
NULL |
dc.description.abstract |
Cumhuriyet Halk Partisi'nin Sosyal Demokrat bir parti olarak anılma süreci 1965 yılında ortaya konan Ortanın Solu Politikası1 ile baslar. Ortanın Solu Politikasının parti örgütünce ve halk tarafından kabul edilmesi için yapılan propaganda çalısmaları basarılı olur. Bu çalısmalar Türk siyasetinde halkla yeni bir iletisim seklidir. Bu çerçevede Ortanın Solu halka, pek çok farklı araçla anlatılmaya çalısılır. Bu çalısmanın amacı bu araçları ortaya koymak; Türk Siyasetinde, halkla iletisim yöntemlerinin sekillerini Ortanın Solu örnegi üzerinden açıklamak ve yeni bir söylemin halka anlatılmasında kullanılan çerçevenin belirlenmesini saglamaktır. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü |
en_US |
dc.subject |
Ortanın Solu, Cumhuriyet Halk Partisi, Propaganda Yöntemleri. |
en_US |
dc.title |
Propaganda, Söylem ve Sloganlarla Ortanın Solu |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |