DSpace Repository

Browsing Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, S28 (2010) by Title

Browsing Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, S28 (2010) by Title

Sort by: Order: Results:

  • SEMERCİOĞLU, UFUK (Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 2010)
    Le temps est un concept abstrait et sa perception diffère d'une langue à une autre. D'où, dans des langues différentes, le découpage du temps verbal ne coïncide pas nécessairement avec celui d'une autre langue. ...
  • UĞUREL, IŞIKHAN; BUKOVA GÜZEL, ESRA; KULA, SEMİHA (Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 2010)
    Özel durum çalışması niteliğindeki bu araştırmanın amacı, İzmir ili merkez ilçelerinden birinin İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen hizmet içi eğitim seminerine katılan matematik öğretmenlerinin öğrenme ...
  • Oğuz, Evrim; ELLEZ, AHMET MURAT; Özyılmaz Akamca, Güzin (Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 2010)
    ÖZET Eğitimin önemli bir öğesi şüphesiz eğitim programlarının uygulayıcısı ve değerlendiricisi olan öğretmenlerdir. Bu nedenle öğretmenlerin nitelikleri, programların gerçekleşmesinde ve eğitimde amaçlanan kazanımlara ...
  • SEMERCİOĞLU, UFUK (Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 2010)
    Tanzimat'la Batı'ya açılan Osmanlı'daki yapısal değişimlere, önceleri hukuk, din, tarih, fen bilimleri, askerlik gibi konuları içeren çeviriler,1860'lardan itibaren de edebiyat alanındaki çeviriler eşlik etmiştir. Çevirilerin ...
  • ÇALIŞKAN, SERAP; KARABEY, BURAK; SEZGİN SELÇUK, GAMZE (Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 2010)
    in introductory physics courses. Data was statistically analyzed using descriptive statistics and multiple linear regression analysis. Findings indicate that student beliefs explain 29% of the total variance on student ...
  • Eryılmaz , Ali ; HARDAL ATEŞ, ÖZLEM (Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 2010)
    This study aims to analyze the strengths and weaknesses of problem-based learning (PBL) implementations in engineering education and problems encountered in it from the perspectives of tutors and students. A case study ...
  • ŞAHİN, SEMİHA; İra, Nejat (Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, 2010)
    Yükseköğretim örgütlerinin yönetsel etkililiklerinin değerlendirilmesi, yükseköğretim örgütlerinin daha iyi yönetilerek, bilimsel ve akademik amaçlarına ulaşmalarını sağlayacaktır. Bu yaklaşımdan hareketle, bu çalışmanın ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account