DSpace Repository

ANİMASYONLA EĞİTİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOLOJİ TUTUMUNA ETKİSİ

Show simple item record

dc.contributor.author GENÇ, Murat
dc.date.accessioned 2015-10-20T13:53:58Z NULL
dc.date.available 2015-10-20T13:53:58Z NULL
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/5142 NULL
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı bilgisayar animasyonlarının Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği öğrencilerinin biyoloji dersine yönelik tutumlarına etkisini araştırmaktır. Bu amaçla Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Genel Biyoloji dersindeki "hücre" ve "dokular" konularında bilgisayar animasyonları kullanılmıştır. Çalışmaya bu sınıflarda öğrenim gören 28 Fen Bilgisi, 45 Sınıf Öğretmenliği öğrencileri katılmıştır. Öğrencilere uygulama öncesi ve uygulama sonrası Biyoloji Tutum Ölçeği uygulanmıştır. Araştırma sonunda Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği öğrencilerinin biyoloji dersine yönelik tutum puanlarının ortalamalarında anlamlı düzeyde artış belirlenmiştir. The aim of this study was to investigate the effect of using animation on attitude towards biology lesson of prospective teachers. The study was carried out with the participation of 28 prospective Science teachers and 45 prospective Primary teachers at Bartin University during term of 2012-2013. To make animations cells and tissues pictures which taken by microscope were used. Some animations which were ready were used to make new animations. Result of the study reveals that use of animation in lessons was effectively on attitude towards biology lesson of prospective teachers.. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject Animations, Active Learning, Cell and Tissues, Attitude,Animasyon, Aktif Öğrenme, Hücre ve Dokular, Tutum. en_US
dc.title ANİMASYONLA EĞİTİMİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİYOLOJİ TUTUMUNA ETKİSİ en_US
dc.title.alternative THE EFFECTS OF ANIMATIONS ON PROSPECTIVE TEACHERS' ATTITUDE TOWARD BIOLOGY en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account