dc.contributor.author |
Ünver, Vesile
|
|
dc.contributor.author |
AKBAYRAK, Nalân
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-14T15:42:32Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-14T15:42:32Z |
NULL |
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/4656 |
NULL |
dc.description.abstract |
Son zamanlarda Akran Eğitim Modeli, yüksek öğretimde geniş yer bulmaktadır. Akran eğitimi; benzer sosyal grup içinde olan, profesyonel olarak öğretmen olmayan bireylerin birbirlerine öğrenmek ve öğretmek için yardımcı olmaları olarak tanımlanmaktadır. Bu makalede; akran eğitimi, nasıl uygulanacağı ve öğrenme çıktıları üzerine etkileri tartışılmıştır Peer tutoring is one of the growing areas in higher education. Peer tutoring is: People from similar social groupings who are not professional teachers but help each other to learn to learn and themselves from teaching. It was discussed peer tutoring, how to apply and effect on learning outcomes in this paper. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu |
en_US |
dc.subject |
Peer Tutoring, nursing education, learning outcomes. Akran eğitimi, hemşirelik eğitimi, öğrenme çıktıları. |
en_US |
dc.title |
Hemşirelik Eğitiminde Akran Eğitim Modeli |
en_US |
dc.title.alternative |
Peer Tutoring Model in Nursing Education |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |