DSpace Repository

Hemşirelik Eğitiminde Klinik Değerlendirmeye Genel Bakış: Güçlükler ve Öneriler

Show simple item record

dc.contributor.author Karaöz, Süreyya
dc.date.accessioned 2015-10-14T15:42:09Z NULL
dc.date.available 2015-10-14T15:42:09Z NULL
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/4649 NULL
dc.description.abstract Hemşirelik eğitimi teorik ve uygulamadan oluşmaktadır. Hemşire eğiticilerin görevi, hemşirenin temel sorumluluğu olan bakım doğrultusunda, teorik ve uygulamanın bütünleşmesini sağlamaktır. Klinik eğitim, öğrencilerin yaparak ve yaşayarak öğrenmesine olanak sağlamakla birlikte, öğrenmeyi etkileyen koşulların kontrolünün sınırlı olduğu bir ortamda gerçekleşmektedir. Bu durum eğitimi ve onun bir parçası olan değerlendirmeyi etkilemektedir. Bu makalede hemşirelikte klinik eğitimin değerlendirilmesi genel çerçevede ele alınmış, değerlendirmeyi etkileyen faktörlere, yaşanan güçlüklere ve önerilere yer verilmiştir Nursing education consists of theoretical and practical components. The role of nursing educators to ensure entegration of theory and practice based on care that the main responsibility of nurse. Although, clinical practice allows nursing students to learn by doing, clinical training takes place in an environment that it is hard to control conditions effecting learning environment. This effects both clinical education and its entegral part of evaluation. In this article, clinical evaluation in nursing education was discussed in general manner and factors effecting student assessment, the challenges and recommendations were given. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu en_US
dc.subject Hemşirelik eğitimi, Klinik eğitim, Öğrenci değerlendirmesi, Güçlükler, Öneriler,Nursing education, Clinical education, Student assessment, Challenges, Recommendations en_US
dc.title Hemşirelik Eğitiminde Klinik Değerlendirmeye Genel Bakış: Güçlükler ve Öneriler en_US
dc.title.alternative General Overwiew of Clinical Evaluation in Nursing Education: Challanges and Recommendations en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account