DSpace Repository

DİN ÖĞžRETİMİ ALANINA ÖĞžRETMEN YETİŞTİRME ÜZERİNE YANSIMALARI BAKIMINDAN “ÜLKEMİZDE LAİK EĞžİTİM SİSTEMİNDE SOSYAL BİLİM OLARAK DİN ÖĞžRETİMİ KURULTAYI”NA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ

Show simple item record

dc.contributor.author EV, HALİT
dc.date.accessioned 2015-10-09T12:15:50Z NULL
dc.date.available 2015-10-09T12:15:50Z NULL
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/4394 NULL
dc.description.abstract Bu makalede, 2005 yılında Malatya'da yapılan “Ülkemizde Laik Egitim Sisteminde Sosyal Bilim Olarak Din Ögretimi Kurultayı”nın din ögretimi alanına ögretmen yetistirme bakımından nasıl bir etki yaptıgı degerlendirilmistir. In this article, “The general assembly of religious teaching as a social science in the laic education system in our country”, organized in Malatya, 2005; is evaluated with regard to its effects on teacher training for the field of religous teaching. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi en_US
dc.subject din ögretimi, ögretmen yetistirme, din ögretimi alanına ögretme yetistirme religous teaching, teacher training, teacher training for the field of religous teaching. en_US
dc.title DİN ÖĞžRETİMİ ALANINA ÖĞžRETMEN YETİŞTİRME ÜZERİNE YANSIMALARI BAKIMINDAN “ÜLKEMİZDE LAİK EĞžİTİM SİSTEMİNDE SOSYAL BİLİM OLARAK DİN ÖĞžRETİMİ KURULTAYI”NA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ en_US
dc.title.alternative A CRITICAL APPROACH UPON THE REFLECTIONS OF TEACHER TRAINING FOR THE FIELD RELIGIOUS TEACHING OF “THE GENERAL ASSEMBLY OF RELIGIOUS TEACHING AS A SOCIAL SCIENCE IN THE SECULAR EDUCATION SYSTEM IN OUR COUNTRY” en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account