dc.contributor.author |
EV, HALİT
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-09T12:15:33Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-09T12:15:33Z |
NULL |
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/4389 |
NULL |
dc.description.abstract |
Bu makalede, Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi derslerinde yapılandırmacı ögrenmeninimkan ve sınırlılıkları üzerinde durulmustur. Öncelikle yapılandırmacı ögrenmekuramının temelleri hakkında bilgi verilmis, daha sonra Din Kültürü ve Ahlak Bilgisiderslerindeki durum olumlu ve olumsuz yönleriyle tartısılmıstır. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
yapılandırmacı ögrenme, ögrenci merkezlilik, çogulculuk, dinkültürü ve ahlak bilgisi dersi, din egitimi. |
en_US |
dc.title |
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ DERSLERİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞRENME -İMKÂN VE SINIRLILIKLAR- |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |