dc.contributor.author |
Pakdemirli, Mefkure Nur
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-09T12:14:30Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-09T12:14:30Z |
NULL |
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/4370 |
NULL |
dc.description.abstract |
Bu arastırmada, ilkögretim DKAB derslerinde hikaye kullanımının dersin hangi asamalarında ne sekilde olması gerektigi örneklerle açıklanmıs ve bu kullanımının amaca ulasmasını saglamaya yönelik olarak dersin tüm asamalarında dikkat edilmesi gereken hususlar tespit edilmeye çalısılmıstır. Bununla birlikte DKAB ders programı dogrultusunda hikaye kullanımına dayalı ders isleme örnekleri sunulmustur. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
Hikaye, ilkögretim, din kültürü ve ahlak bilgisi, din egitimi |
en_US |
dc.title |
İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ DERSLERİNDE HİKÂYE KULLANIMI |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |