dc.contributor.author |
ÇELİKEL, BÜLENT
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-09T12:12:58Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-09T12:12:58Z |
NULL |
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/4342 |
NULL |
dc.description.abstract |
Fazlur Rahman, dini eğitimin gelişimi için hem Batı kültürünü hem de kendi kültürümüzü nesnel olarak incelememiz gerektiğini vurgular. Onun bu vurgusu, geleneksel İslam eğitimine yönelik sorgulamalarının da genel tasviridir. Bu tasvir, mevcut din eğitimi uygulamalarımızın başarı oranını yükseltme bakımından büyük önem arz etmektedir. Makalenin temel amacı F. Rahman'ın kültürel sorgulamasını entelektüel düzleme taşıyarak, ilgililerin nazarına sunmaktır. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
Eğitim, Fazlur Rahman, İslami Eğitim, Medrese. |
en_US |
dc.title |
Fazlur Rahman'ın Geleneksel İslami Eğitim Eleştirisi |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |