dc.contributor.author |
ÇELİKEL, BÜLENT
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-09T12:12:47Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-09T12:12:47Z |
NULL |
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/4339 |
NULL |
dc.description.abstract |
Fazlur Rahman'ın fikri çabası, İslam düşüncesi etrafında şekillenir. Bu çaba, İslam düşüncesinin ihyasına yöneliktir. Onun bu ihya fikrinin önemli bir kısmını da, İslam eğitimine yönelttiği eleştiri ve öneriler oluşturmaktadır. Bu makale, bu eleştiri ve önerilerden ziyade, onun eğitimden ne anladığını ve ne beklediğini ortaya koymaya çalışacaktır. Ahlaki gelişim sürecinde dinin rolüne vurgu yapan F. Rahman, bu yönüyle din eğitiminin aksiyolojik temellendirilmesine teorik düzeyde önemli bir katkı sağlamıştır. Onun bu katkısı, makalenin ana çerçevesini oluşturmuştur. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
Fazlur Rahman, Din Eğitimi, Ahlak Eğitimi, Eğitim Hedefleri |
en_US |
dc.title |
Fazlur Rahman'da Eğitimin Tanımı ve Hedefleri |
en_US |
dc.title.alternative |
|
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |