DSpace Repository

İLKÖĞžRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ DERSLERİNDE DRAMATİZASYON - II

Show simple item record

dc.contributor.author EV, HALİT
dc.date.accessioned 2015-10-09T11:57:01Z NULL
dc.date.available 2015-10-09T11:57:01Z NULL
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/4291 NULL
dc.description.abstract In the part of the study there are some examples of the method of dramatization in the courses of religious culture and ethics. In these examples we tried to show how we can use this method to realize the educational goals of the courses. Çalışmanın, derginin bir önceki sayısında yayınlanan birinci kısmında dramatizasyon yönteminin ilköğretim DKAB derslerinde nasıl uygulanabileceğinin teorik temelleri üzerinde durulmuş, yöntem konuyla ilgili bazı kaynaklardan yararlanılarak çeşitli bakımlardan tanıtılmaya çalışılmıştı. Bu kısımda ise öğrencilerin bilişsel, duyuşsal, dilsel, ahlaki, sosyal ve psikomotor bakımdan bir bütün olarak gelişmelerine katkı sağlayabilen ve birçok öğrenme türünü harekete geçirebilen dramatizasyonun, ilköğretim DKAB derslerinde nasıl kullanılabileceğini somutlaştırabilmek için geliştirilen örnekler yer almaktadır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi en_US
dc.subject Dramatization, role playing, sample case study en_US
dc.title İLKÖĞžRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ DERSLERİNDE DRAMATİZASYON - II en_US
dc.title.alternative DRAMATIZATION IN COURSES OF RELIGIOUS CULTURE AND ETHICS IN PRIMARY SCHOOLS - II en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account