dc.contributor.author |
EV, HALİT
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-09T11:57:01Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-09T11:57:01Z |
NULL |
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/4291 |
NULL |
dc.description.abstract |
In the part of the study there are some examples of the method of dramatization in the courses of religious culture and ethics. In these examples we tried to show how we can use this method to realize the educational goals of the courses. Çalışmanın, derginin bir önceki sayısında yayınlanan birinci kısmında dramatizasyon yönteminin ilköğretim DKAB derslerinde nasıl uygulanabileceğinin teorik temelleri üzerinde durulmuş, yöntem konuyla ilgili bazı kaynaklardan yararlanılarak çeşitli bakımlardan tanıtılmaya çalışılmıştı. Bu kısımda ise öğrencilerin bilişsel, duyuşsal, dilsel, ahlaki, sosyal ve psikomotor bakımdan bir bütün olarak gelişmelerine katkı sağlayabilen ve birçok öğrenme türünü harekete geçirebilen dramatizasyonun, ilköğretim DKAB derslerinde nasıl kullanılabileceğini somutlaştırabilmek için geliştirilen örnekler yer almaktadır. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
Dramatization, role playing, sample case study |
en_US |
dc.title |
İLKÖĞRETİM DİN KÜLTÜRÜ VE AHLÂK BİLGİSİ DERSLERİNDE DRAMATİZASYON - II |
en_US |
dc.title.alternative |
DRAMATIZATION IN COURSES OF RELIGIOUS CULTURE AND ETHICS IN PRIMARY SCHOOLS - II |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |