DSpace Repository

AKTİF EĞİTİMDE ENTEGRE UYGULAMALAR, ÖĞRENCİ BAŞARI DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ VE YILLARA GÖRE SONUÇLARI

Show simple item record

dc.contributor.author ERBİL, GÜVEN
dc.contributor.author TETİK, SÜLEYMAN
dc.contributor.author POLACK, BERNA
dc.contributor.author GÖNENÇ, SEVİL
dc.date.accessioned 2015-10-08T16:26:34Z NULL
dc.date.available 2015-10-08T16:26:34Z NULL
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/3927 NULL
dc.description.abstract Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde 1997 yılından bu yana uygulanan probleme dayalı öğrenim programında integre uygulamalar önem taşımaktadır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi en_US
dc.subject Aktif eğitim en_US
dc.title AKTİF EĞİTİMDE ENTEGRE UYGULAMALAR, ÖĞRENCİ BAŞARI DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ VE YILLARA GÖRE SONUÇLARI en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account