dc.contributor.author | ERBİL, GÜVEN | |
dc.contributor.author | TETİK, SÜLEYMAN | |
dc.contributor.author | POLACK, BERNA | |
dc.contributor.author | GÖNENÇ, SEVİL | |
dc.date.accessioned | 2015-10-08T16:26:34Z | NULL |
dc.date.available | 2015-10-08T16:26:34Z | NULL |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/3927 | NULL |
dc.description.abstract | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesinde 1997 yılından bu yana uygulanan probleme dayalı öğrenim programında integre uygulamalar önem taşımaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi | en_US |
dc.subject | Aktif eğitim | en_US |
dc.title | AKTİF EĞİTİMDE ENTEGRE UYGULAMALAR, ÖĞRENCİ BAŞARI DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ VE YILLARA GÖRE SONUÇLARI | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |