dc.contributor.author | ESEN, AHMET ADİL | |
dc.contributor.author | MUSAL, BERNA | |
dc.contributor.author | KILINÇ, OĞUZ | |
dc.contributor.author | AKALIN, ELİF | |
dc.date.accessioned | 2015-10-08T16:26:10Z | NULL |
dc.date.available | 2015-10-08T16:26:10Z | NULL |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/3920 | NULL |
dc.description.abstract | Probleme dayalı öğrenim (PDÖ), öğrencilerin küçük gruplarda bir problemi çözmeye çalıştıkları bir eğitim yaklaşımıdır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi | en_US |
dc.subject | Probleme dayalı öğrenim | en_US |
dc.title | PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM OTURUMLARINDA İZLENEN SÜREÇLER VE EĞİTİM YÖNLENDİRİCİSİNİN ROLÜ | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |