DSpace Repository

DEĞİŞEN TIP EĞİTİMİ VE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN TEMEL FELSEFESİ

Show simple item record

dc.contributor.author DİCLE, OĞUZ
dc.date.accessioned 2015-10-08T16:26:07Z NULL
dc.date.available 2015-10-08T16:26:07Z NULL
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/3919 NULL
dc.description.abstract Tıp alanındaki eğitimciler arasında giderek artan oranda, klasik eğitik yöntemlerinin ne doğru kaliteyi ne de yaşam boyu öğrenmeyi arttırmadığı görüşü ortaya çıkmaktadır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi en_US
dc.subject Tıp eğitimi en_US
dc.title DEĞİŞEN TIP EĞİTİMİ VE PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN TEMEL FELSEFESİ en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account