DSpace Repository

MEZUNİYET ÖNCESİ KLİNİK TIP EĞİTİMİNDE TASK\' A DAYALI ÖĞRENİM VE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ

Show simple item record

dc.contributor.author İTİL, BAHRİYE OYA
dc.contributor.author ALICI, EMİN
dc.contributor.author ÖZKAN, AYŞE ŞEBNEM
dc.contributor.author AKALIN, ELİF
dc.contributor.author Akpınar, Hale
dc.contributor.author MUSAL, BERNA
dc.contributor.author POLACK, BERNA
dc.contributor.author ÖZKAN, HASAN
dc.date.accessioned 2015-10-08T16:26:04Z NULL
dc.date.available 2015-10-08T16:26:04Z NULL
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/3918 NULL
dc.description.abstract Bu yazıda TDO sisteminin hedefleri, gereç ve yöntemleri tanımlanmakta ve bu eğitim modelindeki eğitici ve öğrenci rolleri tartışılmaktadır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi en_US
dc.subject Task\' a dayalı öğrenim en_US
dc.title MEZUNİYET ÖNCESİ KLİNİK TIP EĞİTİMİNDE TASK\' A DAYALI ÖĞRENİM VE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account