dc.contributor.author | İTİL, BAHRİYE OYA | |
dc.contributor.author | ALICI, EMİN | |
dc.contributor.author | ÖZKAN, AYŞE ŞEBNEM | |
dc.contributor.author | AKALIN, ELİF | |
dc.contributor.author | Akpınar, Hale | |
dc.contributor.author | MUSAL, BERNA | |
dc.contributor.author | POLACK, BERNA | |
dc.contributor.author | ÖZKAN, HASAN | |
dc.date.accessioned | 2015-10-08T16:26:04Z | NULL |
dc.date.available | 2015-10-08T16:26:04Z | NULL |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/3918 | NULL |
dc.description.abstract | Bu yazıda TDO sisteminin hedefleri, gereç ve yöntemleri tanımlanmakta ve bu eğitim modelindeki eğitici ve öğrenci rolleri tartışılmaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi | en_US |
dc.subject | Task\' a dayalı öğrenim | en_US |
dc.title | MEZUNİYET ÖNCESİ KLİNİK TIP EĞİTİMİNDE TASK\' A DAYALI ÖĞRENİM VE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |