dc.contributor.author | ALICI, EMİN | |
dc.contributor.author | GIDENER, SEDEF | |
dc.date.accessioned | 2015-10-08T16:25:57Z | NULL |
dc.date.available | 2015-10-08T16:25:57Z | NULL |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/3916 | NULL |
dc.description.abstract | Dünyada pek çok ülkede sürdürülmekte olan klasik tıp eğitiminin toplumun sağlık gereksinimlerine cevap vermede yetersiz kalması nedeni ile 1988 yılında yayınlanan Edinburg deklerasyonu ile geleceği sorgulayan, sorunları çözebilen ve mesleki uygulamalarına kendi bilgilerinin aktarabilen hekimler yetiştirilmesi için mezuniyet öncesi eğitimin değişmesi gereği vurgulanmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi | en_US |
dc.subject | Probleme dayalı öğrenme | en_US |
dc.title | TIP EĞİTİMİNDE DEĞİŞİM - YÖNETİM VE ÖRGÜTLENME | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |