DSpace Repository

Katılımcı Sunum İlkeleri

Show simple item record

dc.contributor.author MUSAL, BERNA
dc.date.accessioned 2015-10-08T16:09:42Z NULL
dc.date.available 2015-10-08T16:09:42Z NULL
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/3887 NULL
dc.description.abstract Sunum sırasında öğrencilerin ilgisini çeken, aktif katılımlarını sağlayan, pasif dinleme yerine düşünmelerini uyaran yöntem ve stratejilerin kullanımı önerilmektedir. Bu makalede katılımcı sunumların planlanması ve uygulanmasına yönelik öneriler bulunmaktadır During the lectures, methods and strategies should be used to generate interest of students, facilitate participation of them and stimulate thinking instead of passive listening. This paper provides suggestions for planning and implementation of interactive lectures en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi en_US
dc.subject Katılımcı sunum, sunum planı,interactive lecture, presentation plan en_US
dc.title Katılımcı Sunum İlkeleri en_US
dc.title.alternative INTERACTIVE LECTURE PRINCIPLES en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account