dc.contributor.author |
MUSAL, BERNA
|
|
dc.date.accessioned |
2015-10-08T16:09:42Z |
NULL |
dc.date.available |
2015-10-08T16:09:42Z |
NULL |
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12397/3887 |
NULL |
dc.description.abstract |
Sunum sırasında öğrencilerin ilgisini çeken, aktif katılımlarını sağlayan, pasif dinleme yerine düşünmelerini uyaran yöntem ve stratejilerin kullanımı önerilmektedir. Bu makalede katılımcı sunumların planlanması ve uygulanmasına yönelik öneriler bulunmaktadır During the lectures, methods and strategies should be used to generate interest of students, facilitate participation of them and stimulate thinking instead of passive listening. This paper provides suggestions for planning and implementation of interactive lectures |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi |
en_US |
dc.subject |
Katılımcı sunum, sunum planı,interactive lecture, presentation plan |
en_US |
dc.title |
Katılımcı Sunum İlkeleri |
en_US |
dc.title.alternative |
INTERACTIVE LECTURE PRINCIPLES |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |