DSpace Repository

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE KULLANILAN ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

Show simple item record

dc.contributor.author OZAN, SEMA
dc.contributor.author TAŞKIRAN, H.CAHİT
dc.contributor.author GÜRSEL, YÜCEL
dc.contributor.author MUSAL, BERNA
dc.contributor.author Şemin, İlgi
dc.date.accessioned 2015-10-08T16:03:09Z NULL
dc.date.available 2015-10-08T16:03:09Z NULL
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/3771 NULL
dc.description.abstract Probleme dayalı öğrenim (PDÖ) uygulayan tıp fakültelerinde öğrencilerin değerlendirilmesinde eğitim yönlendiricilerinin rolü tartışılmaktadır. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi en_US
dc.subject PDÖ en_US
dc.title DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE KULLANILAN ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account