dc.contributor.author | OZAN, SEMA | |
dc.contributor.author | TAŞKIRAN, H.CAHİT | |
dc.contributor.author | GÜRSEL, YÜCEL | |
dc.contributor.author | MUSAL, BERNA | |
dc.contributor.author | Şemin, İlgi | |
dc.date.accessioned | 2015-10-08T16:03:09Z | NULL |
dc.date.available | 2015-10-08T16:03:09Z | NULL |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/3771 | NULL |
dc.description.abstract | Probleme dayalı öğrenim (PDÖ) uygulayan tıp fakültelerinde öğrencilerin değerlendirilmesinde eğitim yönlendiricilerinin rolü tartışılmaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi | en_US |
dc.subject | PDÖ | en_US |
dc.title | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE KULLANILAN ÖĞRENCİ DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |