dc.contributor.author | TAŞKIRAN, H.CAHİT | |
dc.contributor.author | MUSAL, BERNA | |
dc.contributor.author | ATABEY, NEŞE | |
dc.date.accessioned | 2015-10-08T16:02:08Z | NULL |
dc.date.available | 2015-10-08T16:02:08Z | NULL |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/3753 | NULL |
dc.description.abstract | Eğiticilerin PDÖ yöntemine verdikleri puanlar 5 üzerinde 3.80 ile 4.69 arasında değişmektedir. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi | en_US |
dc.subject | Probleme dayalı öğrenim | en_US |
dc.title | DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM YÖNTEMİ VE İŞLEYİŞİ KONUSUNDA EĞİTİM YÖNLENDİRİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |