DSpace Repository

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM YÖNTEMİ VE İŞLEYİŞİ KONUSUNDA EĞİTİM YÖNLENDİRİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Show simple item record

dc.contributor.author TAŞKIRAN, H.CAHİT
dc.contributor.author MUSAL, BERNA
dc.contributor.author ATABEY, NEŞE
dc.date.accessioned 2015-10-08T16:02:08Z NULL
dc.date.available 2015-10-08T16:02:08Z NULL
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/3753 NULL
dc.description.abstract Eğiticilerin PDÖ yöntemine verdikleri puanlar 5 üzerinde 3.80 ile 4.69 arasında değişmektedir. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi en_US
dc.subject Probleme dayalı öğrenim en_US
dc.title DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİNDE PROBLEME DAYALI ÖĞRENİM YÖNTEMİ VE İŞLEYİŞİ KONUSUNDA EĞİTİM YÖNLENDİRİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account