dc.contributor.author | Şemin, İlgi | |
dc.contributor.author | GÜLDAL, DİLEK | |
dc.contributor.author | SEMİN, S.SEMİH | |
dc.contributor.author | GIDENER, SEDEF | |
dc.date.accessioned | 2015-10-08T16:01:58Z | NULL |
dc.date.available | 2015-10-08T16:01:58Z | NULL |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/3750 | NULL |
dc.description.abstract | Öğrencilerin değerlendirmeleri genel olarak olumlu olup, tüm yanıtların ortalaması beş puan üzerinden 4.01 puan olarak bulunmuştur. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi | en_US |
dc.subject | Probleme dayalı öğrenme | en_US |
dc.title | PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE ÖĞRENCİ PERSPEKTİFİ : NE KADAR DEĞİŞTİK ? | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |