DSpace Repository

FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ ve TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEK ALGILARI

Show simple item record

dc.contributor.author Acat, M. Bahaddin
dc.contributor.author Balbağ, M. Zafer
dc.contributor.author Görgülü, Aslı
dc.contributor.author Demir, Burcu
dc.date.accessioned 2015-08-12T16:35:45Z NULL
dc.date.available 2015-08-12T16:35:45Z NULL
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/374 NULL
dc.description.abstract Türk eğitim sistemi değişik kaynaklardan ve değişik uygulamalar çerçevesinde öğretmen almış ve almaya devam etmektedir. Bu uygulamalardan biri de, başta Fen Edebiyat Fakülteleri mezunları olmak üzere değişik fakültelerin de­ğişik bölümlerinden mezun öğrencilerin, tezsiz yüksek lisans programlarına alınarak öğretmenlik formasyonu ka­zandırılmaya çalışılması uygulamalarıdır. Bu uygulamalar henüz yeni olup sonuçların değerlendirilmesi de bu ölçü­de yetersizdir en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject Türk eğitim sistemi en_US
dc.title FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ ve TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA DEVAM EDEN ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETMENLİK MESLEK ALGILARI en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account