DSpace Repository

FEN - EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARINDAN BEKLENTİLERİ VE KAYGILARI

Show simple item record

dc.contributor.author Aycan, Şule
dc.contributor.author Aycan, Nihat
dc.contributor.author TÜRKOĞUZ, SUAT
dc.date.accessioned 2015-08-12T16:35:38Z NULL
dc.date.available 2015-08-12T16:35:38Z NULL
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/373 NULL
dc.description.abstract Bu çalışına, Dokuz Eylül ve Celal Bayar Üniversiteleri'nin Fen - Edebiyat Fakültesi öğrencilerine yönelik olarak başlatılan Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisansın sorunlarını saptamak amacıyla, bu üniversite öğ­rencileri üzerinde 2002 - 2003 öğretim yılı bahar döneminde yapılmış betimsel, uygulamalı bir araştırmadır. Uygu­lamada biçimsel mülakat yöntemi kullanılmış, elde edilen veriler olgu ve yargı verileri şeklinde iki genel grupta top­lanmış ve frekans tabloları düzenlenerek değerlendirmeler yapılıp, bazı çözüm önerileri sunulmuştur. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi en_US
dc.subject tezsiz yüksek lisans en_US
dc.title FEN - EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARINDAN BEKLENTİLERİ VE KAYGILARI en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account