dc.contributor.author | MUSAL, BERNA | |
dc.date.accessioned | 2015-10-08T15:55:58Z | NULL |
dc.date.available | 2015-10-08T15:55:58Z | NULL |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/3643 | NULL |
dc.description.abstract | Probleme dayalı öğrenim, merkezli eğitim programları içinde yer alan sunumların aktif öğrenmeyi ve bağımsız çalışmayı destekleyecek şekilde planlanması ve uygulanması önem taşımaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi | en_US |
dc.subject | Katılımcı yöntemler, eğitici notu | en_US |
dc.title | AKTİF EĞİTİMDE SUNUMLARIN YAPILANDIRILMASI | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Article | en_US |