DSpace Repository

AKTİF TIP EĞİTİMİNDE EĞİTİCİLERİN YENİDEN YAPILANMALARI : AMAÇLARIN, ROLLERİN VE YÖNTEMLERİN TANIMLANMASI

Show simple item record

dc.contributor.author DEMİR, NAMIK
dc.contributor.author GIDENER, SEDEF
dc.contributor.author SAYDAM, SERDAR
dc.contributor.author ALICI, EMİN
dc.date.accessioned 2015-10-08T15:33:52Z NULL
dc.date.available 2015-10-08T15:33:52Z NULL
dc.date.issued 1997
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/3249 NULL
dc.description.abstract DÜNYADA TIP EĞİTİMİNİN BİLİMSEL PRENSİPLER ÇERÇEVESİNDE YENİDEN ORGANİZASYONU İÇİN DEĞİŞİM RÜZGARLARI ESMEKTEDİR. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi en_US
dc.subject AKTİF TIP EĞİTİMİ, EĞİTİM YÖNLENDİRİCİLERİ en_US
dc.title AKTİF TIP EĞİTİMİNDE EĞİTİCİLERİN YENİDEN YAPILANMALARI : AMAÇLARIN, ROLLERİN VE YÖNTEMLERİN TANIMLANMASI en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account