| dc.contributor.author | DEMİR, NAMIK
|
|
| dc.contributor.author | GIDENER, SEDEF
|
|
| dc.contributor.author | SAYDAM, SERDAR
|
|
| dc.contributor.author | ALICI, EMİN
|
|
| dc.date.accessioned | 2015-10-08T15:33:52Z | NULL |
| dc.date.available | 2015-10-08T15:33:52Z | NULL |
| dc.date.issued | 1997 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/3249 | NULL |
| dc.description.abstract | DÜNYADA TIP EĞİTİMİNİN BİLİMSEL PRENSİPLER ÇERÇEVESİNDE YENİDEN ORGANİZASYONU İÇİN DEĞİŞİM RÜZGARLARI ESMEKTEDİR. | en_US |
| dc.language.iso | tr | en_US |
| dc.publisher | Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi | en_US |
| dc.subject | AKTİF TIP EĞİTİMİ, EĞİTİM YÖNLENDİRİCİLERİ | en_US |
| dc.title | AKTİF TIP EĞİTİMİNDE EĞİTİCİLERİN YENİDEN YAPILANMALARI : AMAÇLARIN, ROLLERİN VE YÖNTEMLERİN TANIMLANMASI | en_US |
| dc.title.alternative | en_US | |
| dc.type | Article | en_US |