DSpace Repository

İşletmelerin hizmet kalitesi performansının değerlendirilmesine ilişkin bir kalite fonksiyonu göçerimi uygulaması

Show simple item record

dc.contributor.author YAYLA, A. Yesim
dc.contributor.author ER ALTUNTAŞ, Selvet
dc.contributor.author YILDIZ, Aytaç
dc.date.accessioned 2015-10-06T16:46:27Z NULL
dc.date.available 2015-10-06T16:46:27Z NULL
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/2381 NULL
dc.description.abstract Bu çalışmada, testere üreticisi bir işletmenin, müşterileri tarafından algılanan hizmet kalite performansını ölçmek ve kritik hizmet kalite karakteristiklerini tanımlamak amacıyla Kalite Fonksiyon Göçerimi (KFG) tekniği kullanılmıştır. Çalışma kapsamında, testere makinesini kullanan müşterilerin istek ve beklentilerinin tespit etmek ve işletmenin müşterilerine sunduğu kalite performansını ölçmek üzere bir anket çalışması yapılmıştır. Elde edilen verilere dayanarak Kalite Evi oluşturulmuştur. Çalışmanın sonuç ve değerlendirme kısmında, incelenen işletme için tespit edilen kritik hizmet kalite karakteristiklerine ve hizmet kalite performansına yer verilmiştir.  In this study, a Quality Function Deployment technique is used to define the perceived customer quality performance and determine critical service quality characteristics in a saw production enterprise. Within the framework of the study, a questionnaire is used to determine the requirements and expectations of the costumers using the saw machine and measure the quality performance of the enterprise. Based on the collected data, a House of Quality is built. At the evaluation and conclusion section of the study, the defined critical service quality characteristics and service quality performance of the considered enterprise are presented.  en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi en_US
dc.subject Müsteri memnuniyeti, Kalite Fonksiyonu Göçerimi, KaliteEvi, Kritik Hizmet Kalite Performansı,Customer Satisfaction, Quality Function Deployment, Quality House,Critical Service Quality Performance en_US
dc.title İşletmelerin hizmet kalitesi performansının değerlendirilmesine ilişkin bir kalite fonksiyonu göçerimi uygulaması en_US
dc.title.alternative An application of quality function deployment for assessing the service quality performance of enterprises en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account