DSpace Repository

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, C12/S1 (2011) by Title

Browsing Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, C12/S1 (2011) by Title

Sort by: Order: Results:

  • Cebeci Perker, Burçak; Yalçın, Elem (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2011)
    Bu çalısmada yeni ürün kavramı ve markanın iliskisi irdelenerek, yeniürünün pazara sunulmasında markanın önemi incelenmistir. Öncelikliolarak ürün kavramı, yeni ürünün pazara sunulmasında alınacakpazarlama bilesenleri ...
  • NARDALI, Sinan; TANYERİ, MUSTAFA (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2011)
    Sayılarının artmasıyla birlikte üniversiteler arasında yasanan yoğun rekabet,üniversitelerdeki markalasma çabalarını daha önce hiç olmadığı kadar önemlihale getirmistir. Özel üniversitelerin artan kayıt ücretleriyle ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account