DSpace Repository

Turistik Ürün Tercihinde Sosyal Medyanın Rolü ve Etik İlişkisi

Show simple item record

dc.contributor.author SÜ ERÖZ, Sibel
dc.contributor.author DOĞDUBAY, Murat
dc.date.accessioned 2015-09-30T15:09:32Z NULL
dc.date.available 2015-09-30T15:09:32Z NULL
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/1759 NULL
dc.description.abstract Teknolojinin gelişmesi ve yaygınlaşması ile birlikte ülkemizde ve dünyada internetkullanım oranı büyük bir hızla artmaktadır. Tüketicilerin de mal ve hizmet alımlarındapazarlamanın bu yeni pazarlama kanalından etkilendikleri görülmektedir. İnternetkullanımı ve sosyal medya turizm işletmeleri açısından da turistik ürün tercihinde sonderece önemli bir araç olarak ortaya çıkmaktadır. Dolayısıyla turistik ürün tercihindesosyal medyanın rolünün incelenmesi ve bu platformların etik açıdan dadeğerlendirilmeleri gereklilik göstermektedir. Yapılan literatür taramasında turizmişletmeleri açısından böyle bir çalışmanın yapılmadığı gözlemlenmiştir. Bu daçalışmanın gerekliliğini ortaya koymaktadır. Bu bağlamda; çalışmanın ana amacı,turizm işletmelerinde sosyal medyanın pazarlama etiği kapsamında fonksiyonunuaçıklamaktır. Internet usage rate increases rapidly with the development and spread oftechnology not only in our country but also in the world. It has been seen thatconsumers are affected by these marketing channels in the purchases of goods andservices, as well. Internet usage and social media has been appeared out as animportant channel in the choice of tourist products in terms of tourism businesses aswell. So it has been shown the necessity that social media's role must be analyze in thechoice of tourist product and this platforms must be evaluate in the aspects of ethic. Theliterature review found that there isn't a study in terms of tourism businesses. This study also demonstrated the need. In this context, the main purpose of the study, explain thefunction of social media in tourism enterprises within the scope of marketing ethics. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi en_US
dc.subject Social Media, Tourist Product, Ethic, Tourism JEL Classification Codes: M31 Sosyal Medya, Turistik Ürün, Etik JEL Sınıflandırma Kodları: M31 en_US
dc.title Turistik Ürün Tercihinde Sosyal Medyanın Rolü ve Etik İlişkisi en_US
dc.title.alternative The Role Of Social Media In The Choice Of Tourist Products And Ethical Relationship en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account