DSpace Repository

Sosyal Bilişsel Teori İle Zorbalığa Yaklaşım

Show simple item record

dc.contributor.author Karataş, Hülya
dc.contributor.author Öztürk, Candan
dc.date.accessioned 2024-01-24T08:54:24Z
dc.date.available 2024-01-24T08:54:24Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/13990
dc.description.abstract Okul ortamında sık görülen zorbalık, güç dengesizliği olan öğrenciler arasında, tekrarlayıcı ve kasıtlı özellikte yapılan saldırgan davranışlardır. Zorbalığın önlenmesi ve okul çocuklarına sağlıklı bir öğrenme ortamı sağlanması okul hemşiresinin görevleri arasında yer almaktadır. Zorbalığın önlenmesinde, teoriye dayalı olarak girişim programlarının hazırlanması soruna sistematik yaklaşımı sağlamasının yanısıra uygulanacak girişimlere de yön vermektedir. Bu derlemenin amacı, zorbalık kavramının Bandura’nın Sosyal Bilişsel Teori’sine dayalı olarak açıklanması ve önlemeye yönelik girişimlerin tanımlanmasıdır. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Etkili Hemşirelik Dergisi tr_TR
dc.subject Zorbalık, Bandura, sosyal bilişsel teori, okul hemşireliği, okul çocuğu tr_TR
dc.subject Bullying, Bandura, social cognitive theory, school nursing, schoolchild tr_TR
dc.title Sosyal Bilişsel Teori İle Zorbalığa Yaklaşım tr_TR
dc.title.alternative Approach to Bullying with Social Cognitive Theory tr_TR
dc.type Article tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account