dc.contributor.author | Kasap, Hale | |
dc.date.accessioned | 2015-11-26T15:15:29Z | NULL |
dc.date.available | 2015-11-26T15:15:29Z | NULL |
dc.date.issued | 1996 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12397/12019 | NULL |
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.publisher | DEÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.subject | Başarı, Success, Fen bilgisi dersi, Science lesson, Fen bilgisi öğretimi, Science teaching, İlköğretim öğrencileri, Primary education students, İşbirlikli öğrenme, Cooperative learning, İlköğretim, Primary education | en_US |
dc.title | İşbirlikli öğrenme, fen başarısı, hatırda tutma, öğrenci yüklemeleri ve işbirlikli öğrenme gruplarındaki etkileşim | en_US |
dc.title.alternative | en_US | |
dc.type | Thesis | en_US |