DSpace Repository

Tur operatörlerinin paket tur organizasyonlarında hizmet kalitesi ile müşteri tatmini arasındaki ilişkileri belirleyen faktörler: İzmir ili örneği

Show simple item record

dc.contributor.author Ataberk, Emre
dc.date.accessioned 2015-11-26T14:55:10Z NULL
dc.date.available 2015-11-26T14:55:10Z NULL
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/11602 NULL
dc.description.abstract en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject en_US
dc.title Tur operatörlerinin paket tur organizasyonlarında hizmet kalitesi ile müşteri tatmini arasındaki ilişkileri belirleyen faktörler: İzmir ili örneği en_US
dc.title.alternative en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account