DSpace Repository

Güçlü marka konumlandırmasında bilişim sistemlerinin rolü ve bir e-işletmecilik örneği

Show simple item record

dc.contributor.author Karabacak , Selcan
dc.date.accessioned 2015-11-26T14:49:15Z NULL
dc.date.available 2015-11-26T14:49:15Z NULL
dc.date.issued 2008
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/11324 NULL
dc.description.abstract Pazarlama, işletmelerin vazgeçilmez yönetim fonksiyonlarından biridir. Küreselleşen dünya ile birlikte işletmeler iç pazarlardan dış pazarlara açılmak ve ürettikleri ürün veya hizmetleri tüm dünya ülkelerinde satmak istemektedirler. Örnek olarak incelediğimiz mermer sektöründe üretici firmalar için dış pazarlara açılım neredeyse bir zorunluluktur. Ürün çeşitliliğinin fazla olması ve dış pazarlardaki rekabet işletmeleri farklı yaklaşımlara yöneltmiştir. Marka yönetimi ve güçlü marka konumlandırması, işletmelerin pazara yayılmada kullanabilecekleri önemli bir araçtır. İşletmeler, güçlü marka konumlandırmasını, uluslar arası pazarlarda güvenilirliklerini ve karlılıklarını arttırmak için kullanabilirler. Teknolojideki ilerlemenin hızına bağlı olarak gelecekte işletmelerin hayatında her işlemin elektronik ortamda yürütüleceği öngörüsünü yapmak yanlış olmaz. E-işletmecilik Uygulamasında incelediğimiz mermer sektör araştırmaları da bu öngörüyü destekler niteliktedir. Marketing, is one of the management function that the companies can not abandon. With the Globalization world, the companies, want to go through the international markets from the domestic one for selling their goods and services at countries all around the world. For the companies at the marble business that we inspected as a case, going through the international markets, is almost an obligation. Having too much different product types, and the competition at international markets, pushed the companies to different approaches. Brand Management and Strong Brand Placing are good tools for companies for diffusing to market. Companies, can use the strong market placing, for increasing their reliability and profitability at international markets. Based on fast improvement at technology, the foresight of, going on all the operations at a company's life, at an electronical environment, will not be wrong. The Marble Business Researches, that we inspected at e-business case, are as a proof for that improvement. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject en_US
dc.title Güçlü marka konumlandırmasında bilişim sistemlerinin rolü ve bir e-işletmecilik örneği en_US
dc.title.alternative The role of information technologies at strong brand placing and an e-business case en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account