DSpace Repository

Uluslararası pazarlamada bir tutundurma aracı olarak fuar ve sergilere katılımın dış ticaret şirketleri açısından önemi

Show simple item record

dc.contributor.author Tütüncüoğlu, İpek
dc.date.accessioned 2015-11-26T14:30:24Z NULL
dc.date.available 2015-11-26T14:30:24Z NULL
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/11009 NULL
dc.description.abstract Bu tez çalışması üç ana bölüm olarak planlanmış ve konu bu bölümlerdeki alt başlıklarda detaylandırılarak ele alınmıştır. Çalışmanın birinci bölümünde pazarlamanın genel kavramları üzerinde durulmuş ve gerekli tanımlamalar yapılmıştır. Konu gereği uluslararası pazarlama konusuna da değinilmiş, uluslararası pazarlama stratejileri ve uluslararası pazarlamada dağıtım kanalları açıklanmaya çalışılmıştır. İkinci bölümde asıl çalışma alanını oluşturan fuar ve sergilerin detaylı tanımlamaları yapılmıştır. Fuar ve sergilerin Türkiye'deki durumu diğer ülkelerle karşılaştırmalı olarak anlatılmıştır. Dış ticaret şirketleri açısından fuar ve sergilerin önemi üzerinde durulmuştur. Üçüncü ve son bölümde ise, bu konu ile ilgili daha önce yapılmış çalışmalara ve istatistiksel analizlere yer verilerek dış ticaret şirketleri açısından fuar ve sergilerin önemi vurgulanmıştır. This study is planned as three sections and the subject is taken in hand by being detailed with subtitles. In the first section general concepts of marketing are emphasized and necessary definitions are done. International marketing is also mentioned accordingly, marketing strategies and distribution channel in the international marketing are tried to explain. In the second section the detailed definition of fair and exhibition which are the main working fields, is done. The situation of fairs and exhibitions in Turkey are expressed by comparing with the other countries. The importance of fairs and exhibitions are emphasized in terms of foreign trade companies. In the third and the last section, the importance of fairs and exhibitions in terms of foreign trade companies are highlighted by mentioning the statistical analysis and the previous studies concerning this issue. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject en_US
dc.title Uluslararası pazarlamada bir tutundurma aracı olarak fuar ve sergilere katılımın dış ticaret şirketleri açısından önemi en_US
dc.title.alternative The importance of the participation to international fairs and exhibitions as an international marketing tool for the foreign trade companies en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account