DSpace Repository

Banka hizmetleri pazarlaması: Müşteri ilişkileri programı yoluyla banka hizmetlerinin geliştirilmesi

Show simple item record

dc.contributor.author Baghirov, Orkhan
dc.date.accessioned 2015-11-26T14:29:27Z NULL
dc.date.available 2015-11-26T14:29:27Z NULL
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/10993 NULL
dc.description.abstract Yeni ekonomi koşullarında hizmet pazarlaması giderek önem kazanmıştır. Günümüzde işletmeler yeni ve farklı hizmetler sunmaya çalışmaktadır. Bu dönem, çok yoğun rekabetin olduğu pazarları ortaya çıkarmaktadır. Bu pazarlarda müşteriler, rekabetçi sunumların daha fazla farkındadırlar, gereksinimleri sürekli olarak değişmektedir ve fiyata karşı daha duyarlıdırlar. Bankaların yeni hizmet arayışına girmelerinin sebeplerinden biri de rekabettir. Çünkü bugün piyasa sistemi içerisinde bankalarla aynı hizmeti veren bankerler, sigorta şirketleri, mali danışmanlık kuruluşları mevcuttur. Hayatta kalmaları için kendilerini yenilemek, farklı ürün ve hizmet sunmak mecburiyetleri vardır. Günümüzün yoğunlaşan rekabet koşulları, kuruluş ve müşteri arasında kurulan olumlu ilişkileri üstünlük sağlayıcı önemli bir faktörü olarak ortaya çıkartmaktadır. Müşteri tatmini, sadakati ve devamlılığının sağlanması bankanın şimdiki ve gelecekteki faaliyetlerini önemli olarak etkilemektedir. Anahtar Kelimeler: 1) Hizmet, 2) Hizmet Pazarlaması, 3) Banka, 4) Banka Hizmetleri Pazarlaması, 5) Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi In the new economy, service marketing has gained more important than before. Nowadays firms try to offer and different types of services to their customers. In this period of time, the hyper competitive markets have derived. In these markets, customers have aware competitive supplies very much, their needs have change and they are sensitive to price very highly. One of the main reasons of banking system in searching new services is competition. Because nowadays, there are many financial consulting and assuarance companies in the market system that give the same service as bankers. In order to stay alive they have to present different kinds of products and sevices. The conditions of modern competition reveals the relationship that exists between company and customer as an important factor. The satisfaction, faithfulness and solidity of customer have a great influense on present and future activity of banks. Key Words: 1) Service, 2) Servise Marketing, 3) Bank, 3) The Marketing of Banking Services, 4) The Management of Banking Customary Relationships en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher DEÜ Sosyal Bilimleri Enstitüsü en_US
dc.subject en_US
dc.title Banka hizmetleri pazarlaması: Müşteri ilişkileri programı yoluyla banka hizmetlerinin geliştirilmesi en_US
dc.title.alternative The marketing of banking services: The developmen of bank services with customer relationship programme en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account