dc.description.abstract |
Dünya değişiyor. Teknolojik gelişmelerin ve sınırların kalktığı yeni pazar yapısında, pazarda ki rakipler devamlı arttı, artmaya da devam ediyor . Bunun yanında, pazar yapısında ki bu değişikleræ servis endüstrisini, ülke ekonomileri için son derece önemli bir hale getirdi. İşte bu nedenle organizayonların, pazarda hayatta kalabilmek için ürünlerinin tutunmasını sağlamaya çalışması gerekmektedir. Servis endüstrisinde tutundurma karması elemanları ve ağızdan ağıza iletişim (WOM) ile tutundurma çalışmaları yoğun bir şekilde uygulanmaktadır. Bu bilgiler doğrultusunda, bu çalışmanın ilgilendiği konu tutundurma karması elemanlarının servis endüstrisinde ki önemi, tahmin edilen hizmeti nasıl etkiledikleri ve WOM ile tutundurma karması elemanları arasında bir ilişkinin var olup olmadığıdır. The world is changing. Because of the technological developments and new borderless marketing structure, the competitors in the market increased. Also service industries became extremely important for the country economies in this new market structure. Thats why organizations needs to promote their products more to survive in the market. Promotional marketing tools and word-of-mouth (WOM) are commonly used to promote the services to the customers. Considering these changes, this study is particularly concerned with the importance of promotional marketing mix tools, how it affects the perceived service and whether there is relationship between the promotional tools and WOM. |
en_US |