DSpace Repository

Hemşirelik Eğitiminde Akran Eğitim Modeli

Show simple item record

dc.contributor.author Ünver, Vesile
dc.contributor.author AKBAYRAK, Nalân
dc.date.accessioned 2015-10-14T15:42:32Z NULL
dc.date.available 2015-10-14T15:42:32Z NULL
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12397/4656 NULL
dc.description.abstract Son zamanlarda Akran Eğitim Modeli, yüksek öğretimde geniş yer bulmaktadır. Akran eğitimi; benzer sosyal grup içinde olan, profesyonel olarak öğretmen olmayan bireylerin birbirlerine öğrenmek ve öğretmek için yardımcı olmaları olarak tanımlanmaktadır. Bu makalede; akran eğitimi, nasıl uygulanacağı ve öğrenme çıktıları üzerine etkileri tartışılmıştır Peer tutoring is one of the growing areas in higher education. Peer tutoring is: People from similar social groupings who are not professional teachers but help each other to learn to learn and themselves from teaching. It was discussed peer tutoring, how to apply and effect on learning outcomes in this paper. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Dokuz Eylül Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu en_US
dc.subject Peer Tutoring, nursing education, learning outcomes. Akran eğitimi, hemşirelik eğitimi, öğrenme çıktıları. en_US
dc.title Hemşirelik Eğitiminde Akran Eğitim Modeli en_US
dc.title.alternative Peer Tutoring Model in Nursing Education en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account